Nowe Porsche Cayenne (2017)

Nowe Porsche Cayenne (2017) – Cel: większa sprzedaż

Zwolennicy „prawdziwego” Porsche mocno się teraz oburzą – na rynku debiutuje bowiem trzecia generacja modelu Cayenne. Siła napędzająca sprzedaż koncernu z Zuffenhausen wizualnie zmieniła się niewiele, jest to bardziej stylistyczne ujednolicenie z najnowszą Panamerą wzbogacone o LED-owe światła i mnóstwo zaawanswanej technologii. Cayenne z numerem 3 otrzymało bowiem 8-stopniową przekładnię Tiptronic S, napęd na cztery koła z układem PTM (Porsche Traction Management), stabilizację przechyłów nadwozia na zakrętach, współskrętną oś tylną (!) czy pakiet Sport Chrono z nowym trybem PSM Sport. Oprócz tego bagażnik zwiększył podobno swoją kubaturę (obecnie deklarowane 770 litrów), masa własna zmalała do 1985 kilogramów, zaś „jednostkowo” klienci otrzymają póki co dwie wersje: Cayenne z 3-litrową „benzyną” o mocy 340 koni mechanicznych, a także Cayenne S z 2.9-litrowym, podwójnie doładowanym V6 produkującym 440 koni mechanicznych.

Zapraszam do komentowania!

Patryk Rudnicki

No Comments

Leave a Comment

*