Pierwsze wrażenia dotyczące pierwszego SUV-a Alfy Romeo są wręcz rewelacyjne – z wiarygodnych doniesień wynika, że Stelvio świetnie jeździ, inżynierowie dobrze go wykończyli, bogato wyposażyli, a konkurencja może zagryzać paznokcie. Czy tak jest? Osobiście nie wiem, natomiast wiem, że Stelvio tanim samochodem nie będzie. Kwota minimalna jaką trzeba zostawić u dealera to 169 700 złotych – otrzymujemy wówczas 2.2-litrowy silnik wysokoprężny produkujący 180 koni mechanicznych, wersję wyposażenia Stelvio (najniższą), 8-biegową przekładnię automatyczną i napęd na wszystkie koła. Do wyboru jest jeszcze 2.2-litrowy diesel produkujący 210 KM (od 193 700 złotych w odmianie Stelvio Super), 2-litrowa „benzyna” o mocy 200 KM (171 900 zł, wersja Stelvio) i 280-konna „benzyna” dwulitrowa (od 201 900 zł). Najdroższa jest odmiana First Edition z 280-konną jednostką – kosztuje 232 500 złotych. Poniżej link do pełnego cennika.
No Comments