Pytanie do kobiet: czytacie magazyn „Cosmopolitan”? Stałe czytelniczki (czyli de facto może któraś z Was) mogły mieć duży wkład w powstanie Seata Mii by Cosmopolitan. Hiszpański producent, na podstawie opinii młodych dziennikarek, a także pań, które wymieniony magazyn chętnie kupują, stworzył kolejną, specjalną wersję swojego najmniejszgo modelu. Mii by Cosmopolitan odznacza się więc lakierem Violetto lub Candy White, lusterkami w kolorze Bismuth, dwukolorowym znaczkiem producenta na klapie bagażnika, również dwukolorowymi, aluminiowymi felgami oraz dostosowanym pod wymagania kobiet wyposażeniem (chodzi o ciemny szyberdach, osłonę przeciwsłoneczną z lusterkiem, tapicerkę Alcantara, przeszycia w kolorze Bismuth czy Hill Hold Control [system zapobiegający staczaniu się auta na nierównym terenie]). Wersja specjalnie dla kobiet, a po Mii by Mango wiemy, że Seat zwyczajnie próbuje ratować sprzedaż modelu Mii, która przy niemieckim up-ie! oraz czeskim Citigo nie idzie jakoś rewelacyjnie.
No Comments