Oczywiście nie ma cudów, za takie pieniądze otrzymamy kierownicę, fotele, kanapę, karoserię (pokrytą zwykłym lakierem rzecz jasna) i cztery koła, żadnych wodotrysków. Chcąc jednak używać Dustera na co dzień, trzeba sięgnąć do kieszeni trochę głębiej, a są ku temu powody. Hit Dacii jest oferowany w czterech poziomach wyposażenia (ACCESS, ESSENTIAL, COMFORT i PRESTIGE), z trzema silnikami (podstawowym 1.6 SCe, który w późniejszym terminie będzie również łączony z fabryczną instalacją LPG, doładowanym 1.2 TCe o mocy 125 KM oraz wysokoprężnym 1.5 dCi produkującym 90 i 110 KM) oraz automatyczną przekładnią EDC konstrukcji Renault. Ceny nie są chyba skandaliczne, przykładowo: Duster COMFORT z jednostką benzynową TCe kosztuje co najmniej 59 500 złotych, a w zamian otrzymujemy kawał solidnego pojazdu, który może posiadać bardzo przyzwoite wyposażenie. Zerknijcie na pełny cennik…
No Comments