Mercedes zbudował pickup-a, choć słowo „zbudował” nie jest do końca odpowiednim terminem. Klasa X powstała bowiem na bazie Nissana Navary, ale cała reszta (na szczęście) otrzymała charakterystyczny sznyt producenta ze Stuttgartu. Oznacza to bogate wyposażenie (np. drewniane wykończenia, skórzaną tapicerkę czy wielu asystentów bezpieczeństwa jak Active Brake Assist, Lane Keeping Assist czy Traffic Sign Assist), trzy „linie” wyposażenia (PURE, PROGRESSIVE i oferującą najwyższy poziom „lifestyle’owego” podejścia do życia POWER) oraz napęd 4MATIC. Klienci zainteresowani Klasą X będą mieli do wyboru odmianę X 220 d (163 KM), X 250 d (190 KM z podwójnym doładowaniem), wersję ze 165-konną „benzyną”, a od połowy 2018 roku także topowego diesla V6 o mocy 258 KM. Generalnie zapowiada się interesująco, ale czy rzeczywiście jest to udane połączenie funkcjonalności z szeroko pojętym Premium?
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja PROGRESSIVE i POWER
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja POWER
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja POWER
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja POWER
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja POWER
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja POWER
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja POWER
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja POWER
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja POWER
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja POWER
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja POWER
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja PROGRESSIVE
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja PROGRESSIVE
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja PROGRESSIVE
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja PROGRESSIVE
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja PROGRESSIVE
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja PROGRESSIVE
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja PURE
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017) – wersja PURE
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017)
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017)
-
-
Mercedes-Benz Klasy X (2017)
Patryk Rudnicki
No Comments