Mrożone transporty – część 3
Ostatnia. Po doświadczeniach z chłodniami różnej wielkości, mógłbym pomyśleć o indywidualnym transporcie kurczaków, ale tak serio: dopasowanie samochodu do profilu działalności, przynajmniej w przypadku marki Renault, nie powinno stanowić problemu. Wychodzimy od schludnego i nowoczesnego Express Vana, zatrzymaniem pośrednim jest wymagający akceptacji lecz sprawny Trafic, a dla wymagających pozostawiono dzisiejszą propozycję. Samochód metrykalnie trochę stary, niemniej dający radę oraz możliwości ciekawej aranżacji – Renault Master.
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-4.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-6.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-5.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-14.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-10.jpg)
To najmniejszy rozmiar popularnego Mastera, z jakim przyszło mi stanąć w szranki, L2H2, co znaczy mniej więcej tyle, że długość pojazdu nie wymaga stosowania obrysówek, a i manewrowanie jest delikatnie łatwiejsze. Sam pojazd bardzo dobrze znany – pewnie dlatego, że to wizyta numer trzy Mastera u mnie – samochodu z mniejszą ogładą niż w Traficu, głośniejszą jednostką wysokoprężną, która jednakowoż szybciej łapie temperaturę roboczą aniżeli kulturalne i chwalone 2.0 dCi, a ponadto samochodu, który może i przypomina o wstydliwych czasach, kiedy to Renault z pełną świadomością „raczyło” klientów plastikami miernej próby, ale potrafi zaskoczyć przyzwoitym wyposażeniem. Blacha z czterema kołami, dwoma specjalnymi agregatami oraz misją bycia przedsiębiorczym, a są przednie i tylne czujniki parkowania, kamera cofania, multimedia z nawigacją i Apple CarPlay, kamera widoku do tyłu, asystent świateł drogowych, manualna klimatyzacja, tempomat, monitorowanie pasów ruchu czy martwych stref pojazdu. Nikt wcale nie powiedział, że biedna restauracja w głębokiej Birmie, nie będzie miała smacznego piwa…
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-21.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-24.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-23.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-19.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-18.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-9.jpg)
Co prawda, różnice „wielkościowe” są tutaj odczuwalne, dlatego na przykład Master dysponuje mniej precyzyjnym układem napędowym od mniejszego rodzeństwa, fotel jest mniej wygodny, ale za to kabina pasażerska niezmiennie urzeka doskonałym pomysłem i aranżacją, drzwi posiadają tysiące przegródek i w tym samochodzie można pracować. Zatrudnieni na umowę stałą naprawdę powinni docenić swoje miejsce do zarabiania pieniędzy, a dopiszmy sobie jeszcze dodatki, w jakie Mastera doposażyć można. Oczywiście będąc absolutnie uczciwym, to nie tylko Mastera, niemniej to francuski hydraulik w białym kasku jest dzisiejszym bohaterem – recenzowana izoterma posiadała ogrzewanie postojowe z możliwością programowania na każdy dzień mozolnego tygodnia i dziesiątki kontrolerów: od wspomnianego Webasto, po kompletną obsługę zamontowanych agregatów. Momentami czułem się, jakbym prowadził kompletnie wyposażone biurko, ale nie budziło to żadnego zakłopotania. Obsługę prezentuję na poniższym wideo, a co z Masterem? Lubię propozycje, które doskonale wiedzą, do czego zostały stworzone i tak jest w tym przypadku.
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-8.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-20.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-7.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-22.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-15.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-17.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-16.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-13.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-12.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-11.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-2.jpg)
![Renault Master L2H2 izoterma trzystrefowa](https://startengine.pl/wp-content/uploads/2022/03/renault-master-l2h2-izoterma-trzykomorowa-3.jpg)
No Comments