Kojarzycie zasilanego ogniwami paliwowymi Hyundai’a ix35 Fuel Cell? Dla niektórych to może odległa przyszłość lub decyzja w stylu harakiri, niemniej jednak żyjemy w czasach, gdzie niemal każdy producent inwestuje pieniądze w rozwój samochodów zasilanych alternatywnie. Oto rozwinięcie pojazdu na ogniwa paliwowe według Koreańczyków – model NEXO. Zdaniem Hyundai’a to absolutny krok naprzód w stosunku do ix35 Fuel Cell – auto jest dłuższe i szersze, ma nieco większy rozstaw osi, wyższą moc (135 kW czyli jakieś 183 konie mechaniczne), do okolic 100 km/h przyspiesza w 9,5 sekundy, a obiecywany zasięg to 500 mil (według NEDC). Stylistycznie zaś NEXO przypomina delikatnie nowego Hyundai’a Kona, zwłaszcza od frontu. Debiut na początku bieżącego roku.
- Hyundai NEXO (2018)
- Hyundai NEXO (2018)
- Hyundai NEXO (2018)
- Hyundai NEXO (2018)
- Hyundai NEXO (2018)
- Hyundai NEXO (2018)
- Hyundai NEXO (2018)
- Hyundai NEXO (2018)
- Hyundai NEXO (2018)
- Hyundai NEXO (2018)
- Hyundai NEXO (2018)
Czy Waszym zdaniem samochód zasilany ogniwami paliwowymi ma większy sens aniżeli odpowiednik elektryczny bądź hybrydowy? Dajcie znać w komentarzach.
No Comments